Páginas

sábado, 26 de octubre de 2019

LA NARRACIÓ


LA NARRACIÓ: TÈCNIQUES NARRATIVES





A partir del visionatge del tràiler del curtmetratge "In a Heartbeat" vam practicar l'ús de diferents tipus de narrador imaginant quina podria ser la continuació de la la història.
Aquí teniu alguns exemples de les nostres narracions:


Ara mateix no sé qui soc, vull trobar-me a mi mateix, vull descobrir-ho tot de mi, què em passa, el que sento… No vull sentir- me així, no vull estar confús, vull que m’agradi el que li agrada a tots el nens de la meva edat, però és que el meu cor no em diu el que vull que em digui.
M’he adonat que no puc deixar de pensar en el Tom, un amic d’aquest any, que s’assenta amb mi a castellà. No puc treure-me’l del cap. No sé com explicar aquest nou sentiment que estic sentint. El Tom acaba de passar per davant meu, és clar que no m’ha vist, per sort, ja que estic a sobre de l’arbre del pati. Cada pas que fa és un batec que fa el meu cor. No vull estimar-lo. Si és així potser ell no sent el mateix i s’acaba la nostra amistat. Però no puc frenar-ho, cada vegada és fort. Sento que el meu cor intenta anar cap a ell i l’únic que faig és intentar atrapar-lo. M’està guiant cap a ell. Estic davant seu, acabem de xocar i se m’ha quedat mirant, segur que es pregunta què és el que em passa. M’estic morint de vergonya, no sé què dir, ni què fer.
Que acabo de fer! Acabo de dir-li que l’estimo, el veig sorprès. De cop el Tom reacciona i somriu i, seguidament, em fa un petó. M’he posat vermell i no sé què dir. M’ha convidat a prendre alguna cosa a algun bar d’aquí prop, em diu que no haig de sentir vergonya, pel que sento, que és normal. Li he respost que sí, òbviament, potser no és una confessió i el meu cor em diu el que en realitat vull sentir. Ara començaré a descobrir qui soc sense pensar en la resta. Ni jo ni ningú hauria de tenir por i vergonya per sentir el que sent. 

 Anabel Tardío 4A

No hay comentarios:

Publicar un comentario